![]() |
یک شنبه 27 دی 1394 |
شما کاهش خواهد یافت. سیستم Microsoft CRM به شما کمک میکند تا خدمات پس از فروش شما بطور سیستماتیک با کمترین هزینه مالی و زمانی به مشتری ارائه شود. مدیریت گردش کارسیستم Microsoft CRM قدرت منحصربفردی در ایجاد گردش کارهای سیستماتیک در اختیار شما قرار می دهد. با سیستم Microsoft CRM بسیاری از فعالیتهای سازمانی از قبیل اطلاع رسانی، خدمت رسانی و پاسخگویی به مشتریان، ارائه گزارشهای مدیریتی و ارجاع وظایف به پرسنل و خیلی موارد دیگر بطور خودکار و اتوماتیک انجام می گیرد. مطلب مرتبط: مدیریت وظایف و فعالیتها تدوین و ارائه گزارش های مدیریتییکی از نیازهای اساسی مدیران، دسترسی به گزارش های در لحظه و تحلیلی برای تصمیم گیری است. در برخی سازمانها تهیه گزارش درخواستی مدیران ممکن است روزها طول بکشد و منابع انسانی وقت زیادی را صرف آن کنند. ضمن آنکه دیرکرد در ارائه گزارش ممکن است تصمیم گیری را مختل کرده و فرصت از دست برود. سیستم Microsoft CRM به شما کمک میکند و امكان تمركز سازمان بر روي بخش خاصي از مشتريان فراهم مي شود.ج) CRM تعاملي: در اين نوع ارتباط، مشتري براي برقراري ارتباط با سازمان، از آسان ترين روش ممكن مانند تلفن، تلفن همراه، فكس، اينترنت و ساير روش هاي مورد نظر خود استفاده مي كند؛ CRM تعاملي به دليل امكان انتخاب روش از سوي مشتري و اينكه بيشتر فرايندها (از جمع آوري داده ها تا پردازش و ارجاع مشتري)، در كمترين زمان ممكن به مسئول مربوطه مي رسد، باعث مراجعه مجدد مشتري و ادامه ارتباط با شركت مي شود.مراحل اجراي CRMتمامي مراحل اجراي CRM را مي توان به چند مرحله زير تقسيم كرد كه عبارتند از:طراحي و ايجاد راهبرد CRM ، طراحي مجدد فعاليت ها با در نظر گرفتن راهبرد CRM ، مهندسي مجدد فرايندهاي كاري و انتخاب نرم افزار مناسب.هدف از ايجاد راهبردهاي كسب و كار مشتري مدارانه، برنامه ريزي براي تعيين راهبردها و فرصت هايي است كه شرايط برنده- برنده را در فضاي رقابتي ايجاد كند. اجراي راهبرد كسب و كار مشتري دهد (مارچ و شاپیرا، 1987؛ مورگان و استرونگ، 2003). علاوه بر این ، از آنجا که ادبیات نشان می دهد اهمیت محتوای شرکت در زمینه درک بازارگرایی است (کیرکا و همکاران، 2005)، ما به بررسی اثرات تعدیل از شدت رقابتی و تلاطم تکنولوژی (ژو و همکاران، 2005) بر روابط سایر ابعاد جهت گیری استراتژیک با بازارگرایی می پردازیم. ما بقیه مطالب پیرو را ما بدین شرح سازماندهی کردیم. ما با پس زمینه نظری ادامه دادیم که پایه و اساس به مفهوم چهار ابعاد جهت گیری استراتژیک فراهم می کند. ما سپس روابطی را در مورد نفوذ ابعاد در بازارگرایی توسعه می دهیم و همچنین نقش تعدیل تلاطم فن آوری و شدت رقابتی را در نظر می گیریم. با توسعه فرضیه زیر ، ما در روش شناسی تحقیق مان ارائه می دهیم ، که توصیف یک مطالعه چند صنعتی از 186 شرکت و رویکرد داده های تحلیلی را توصیف می کنیم. ادبیات به طور کلی حاکی از آن است که ناهمگونی مشاهده نشده در سراسر شرکت در کشف اثرات متغیرهای کلیدی استراتژیک دست آوردن تضمین امضای ساده برای انتقال دارایی زیاد ممکن نیست. به بیان دیگر، " صدور گواهینامه مدالیون " توسط صنعت توسعه یافته است. این گواهینامه ها نیاز موسسات مالی را به حفظ ورود رسمی معامله، از جمله اثر انگشت مشتری، و نماد ورود به سیستم بیانیه ی اخیر که خود در نشان دادن ارزش دارایی ها به پشت انتقال می باشد. علاوه بر این، مشتری باید اسناد اضافی شخصی برای معامله فراهم خواهد کرد. این نوع از تغییرات ایجاد فرصت بیشتر برای اشتباهات ایجاد شده می شود و برای انجام معاملات نیاز به وقت بیشتری بود از آنچه قبلاً انجام می شد.علاوه بر این مقررات سختگیرانه تر، نخست بحران های فرعی، به نابودی اعتبار و سرنگونی مادوف به ازدیاد صنعت مالی از چالش های رضایت مشتری اضافه شده است. این جای تعجب نیست که قدرت JD بررسی سالانه از مشتریان بانکی کاهش رضایت مشتری از سال 2007 تا سال 2010 را نشان می دهد (پاور و همکاران، 2011). با این حال، در حال حاضر اوایل سال 2011
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |